Cześć,
Jeśli otrzymujesz taki błąd podczas użytkowania dekodera z wtyczką WhatsApp Web:
To zainstaluj najnowszą aktualizację.
Pozdr.
Cześć,
Jeśli otrzymujesz taki błąd podczas użytkowania dekodera z wtyczką WhatsApp Web:
To zainstaluj najnowszą aktualizację.
Pozdr.
Bartek bardzo dawno temu kupiliśmy od ciebie cały zestaw i właśnie przestało działać nie może znalesc pola wiadomości aktualizacja jest dodatkowo płatna?
@Seba Wszystkie aktualizacje są dostępne na stronie konto.serwerbartka.pl po kliknięciu w nazwę zakupionej licencji. Można wybrać wersję, aktywować ją i pobrać.
Jeśli to było jednorazowe zlecenie, pisane “na miarę” (niedostępne w sklepie) to zazwyczaj wygląda to tak, że umawiam się z Klientem na określony zestaw funkcji i gdy Klient potwierdzi, że wszystko działa, to projekt uważam za zamknięty, przyjmuję wtedy płatność. Każda aktualizacja to nowa umowa. Chyba, że umowa zawiera wzmiankę o utrzymaniu systemu przez określony czas, wtedy aktualizacje realizuje w ramach pierwszej umowy.
Czyli mam rozumieć ile razy WhatsApp zmienić coś tyle razy trzeba ci zapłacić za aktualizację wtyczki tak nawet jeśli by to było raz w tygodniu
Wtyczka WhatsApp jest udostępniana w ramach abonamentu i w cenie tego abonamentu są aktualizacje. Wtyczka współpracuje wyłącznie z tym dekoderem.
Jeśli coś się zmienia i nie jest to zależne ode mnie, to ktoś musi zapłacić za pracę. W przypadku abonamentu płacą osoby, które wykupiły przedłużenie licencji.